تیزر، موشن گرافیک و تصویر برداری

با توجه به روند رو به رشد اینترنت و افزایش کاربران شبکه های ویدئو محور نظیر اینستاگرام و آپارات و همچنین تمایل بیشتر کاربران به تماشای ویدئو های تبلیغاتی با مضمون های مختلف به عنوان مثال دیرین دیرین یا انیمیشن های سروش رضایی (سوری لند) و … ، از این رو ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای تاثیر به سزایی در دید مخاطب دارد و به نسبت سایر تبلیغات بازدهی بسیار بالایی دارد به گونه ای که امروزه اکثر شرکت های بزرگ تجاری و بازاریابان حرفه ای به این نوع تبلیغات رو آورده و در حال استفاده گسترده از این روش می باشند.

بصورت کلی واحد تیزر، موشن گرافیک و تصویر برداری کانون تبلیغاتی با بکار گیری تیمی مجرب و با تجربه در زمینه های ساخت و تولید تیزر های تبلیغاتی، موشن گرافیک و انیمیشن، فیلم برداری و عکاسی صنعتی، پوشش مراسم ها، سمینار ها و جشنواره ها و … فعالیت می نماید.

در ادامه بصورت تخصصی با فعالیت های این بخش آشنا می شوید.

امروزه ویدئو مارکتینگ طبق آمار های جهانی موثرترین نوع بازاریابی است و با توجه به گسترش کسب و کار های آنلاین و همچنین استفاده روزافزون شبکه های اجتماعی مانند youtube، آپارات، اینستاگرام و …و همچنین تاثیر ویدئو و موشن گرافیک در انتقال مفاهیم در ذهن و ضمیر ناخودآگاه افراد، قطعا استفاده حرفه ای از این مورد می تواند باعث رشد چشم گیر کسب و کارتان و همچنین افزایش نرخ تعامل مخاطب با شما گردد.

تیزر های تبلیغاتی

شاید واژه تیزر را زیاد شنیده باشید اما تیزر نه یک محصول است و نه خدمات! تیزر در واقع تکنیکی برای ارائه آگهی است. کاربرد اصلی تیزر به عنوان تاثیرگذار ترین روش ارائه آگهی و بازاریابی، ساخت و تهیه صوت و تصویر در غالب ویدئو می باشد که با توجه به گستردگی تلویزیون این نوع تبلیغات بیشترین استفاده را در تلویزیون دارد اما در سال های اخیر و گسترش اینترنت به راحتی جای خود را در فضای مجازی باز کرده و بسیار تاثیر گذار است.

موشن گرافیک

موشن گرافیک همانطور که در بالا گفته شد مهم ترین استراتژی در توسعه و خلق برند و تاثیر به سزایی در شناخته شدن آن برند دارد اما موشن گرافیک چیست ؟ موشن گرافیک یا گرافیک متحرک به زبان ساده به معنای جان بخشی به وکتور های دو بعدی و سه بعدی می باشد،در واقع موشن گرافیک همان تیزر است که در فضای گرافیکی و توسط نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ (برای طراحی وکتور ها) و پریمیر (برای تدوین انیمیشن) و … طراحی شده و نیازی به دوربین فیلم برداری، محیط حقیقی، بازیگر و … ندارد.

عکاسی و تصویر برداری

عکاسی و تصویر برداری شامل بخش های متفاوت و کاملا تخصصی می باشد، به عنوان مثال عکاسی طبیعت با عکاسی سمینار ها و همچنین عکاسی صنعتی کاملا متفاوت می باشد و علاوه بر اینکه هر کدام تجهیزات متفاوتی طلب می کند، شخص عکاس نیز می بایست در همان زمینه تخصص داشته باشد.در کانون تبلیغات بهشتی تمرکز بر روی عکاسی و تصویر برداری صنعتی (کارخانه جات و صنایع، تولیدی ها، رستوران ها و …) و همچنین عکاسی و تصویر برداری از همایش ها، سمینار ها، جشنوراه ها و … می باشد که با در اختیار داشتن تیمی مجرب و حرفه ای و همچنین استفاده از تجهیزات به روز و با کیفیت سعی دارد تا بهترین هارا برای شما ثبت نماید.

آخرین مقالات تیزر و موشن گرافی

ویدئو مارکتینگ

,
با گستردگی روز افزون مخاطبان شبکه مجازی یکی از بهترین تبلیغات در این بخش ساخت ویدئوهای ویژه کوتاه، برای نمایش در صفحات شبکه های اجتماعی است. نوع تبلیغات در این بخش باید عمومی تر و به گونه ای جذابیت بیشتری داشته باشد که قابل اشترک گذاری در بین مخاطبان را دارا باشد.

تعرفه های ساخت تیزر

[ARPrice id=100]

برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان می توانید از طریق فرم ذیل سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره ۰۷۱۳۲۳۴۱۶۰۵ تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

logo-samandehi